(=.=)

Träffade aldrig Hanna igår.
Hon kunde inte.
Åkte ner på stan iallafall. Där hittade Irf mig. Han tyckte jag skulle följa med och se hulken.
Så, det gjorde jag. Den var väl sådär.. men aja, helt ok.

David ringde idag.
Sa något om att vi inte kommer att bli tillsamans igen, men att han tycker om mig.
Jag vet inte riktigt vad jag tänker.
Jag vill vara med honom igen, men jag ska se till att må bra först.. innan jag ens säger det till honom.

Ska träffa Ingemar om några timmar.
Lika nervös som vanligt. Och nu är det ännu värre... han kanske ska med hit.
Jag tänkte att jag kanske skulle städa lite, men nu sitter jag här istället.
Blev så trött efter jobbet.
Så kan det gå.

Borde äta något.
Och diska.
Blä... sover nog ett tag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback