Har du blogg? Den vill jag läsa..

Pratade med David.
Det gör ont i hjärtat.
Han tycker om mig, han bryr sig om mig. Men han vill inte ha mig.
Han vill att jag ska ringa honom. Han vill att jag ska berätta saker, men han berättar inget.
Hjärtat går sönder.
Jag har inte nog med plåster.

Lyssnar på Markus Krunegård.
Alla som gillar svensk vispop borde lyssna på honom.
Jag brölar med så gott jag kan.

Träffade Ingemar.
Jätte trevligt, lite pinsamt var det väl att släpa hem honom.
Spelade och hade mysigt.
Han råkade få veta att det existerar en blogg som jag pillar med. För min egen skull..
Han vill läsa den.
Det vill inte jag. Haha.
Hittar han den helt själv så visst, men jag tänker då inte dela med mig.
Hemligheter.
Det räcker med att jag vet att mamma läser den.



Jag vill åka till grönan? Vem vill följa med?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback