Lista att stjäla

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja
Tycker andra att du är attraktiv?  haha...
Dricker du alkohol? inte ofta, men ja
Använder du droger? räknas musik?
Röker du? nej
Vilket schampo använder du? Oj.. herbal, naturelle, sunsilk
Vilken parfym använder du? Lamb
Vilka skor använder du? utslitna converse
Vad är du rädd för? min otur
Gillar du att tvätta? nej! men det luktar gott.
Gillar du berg & dalbana? det är läskigt kul.
Bär du ett donationskort? nej, jag är ego och vill ha min kropp, även när jag är död


Senaste...

filmen du köpte: tillsammans är man mindre ensam
låten du lyssnade på: markus kunegård - ibland gör man rätt, ibland gör man fel
personen du ringde: David
personen som ringde dig: Irfan
tv-program du tittade på: någon kortfilm på svt2
personen du tänkte på: David, suprise
boken du läste:
Dress your family in corduroy and denim  ( ja den är på engelska!)
gången du badade i ett badkar: längesedan, men pool i fredags
gången du badade i havet: havet.. det var väl ett tag sedan det med.
Saknar du någon nu? Ja det gör jag.
När var du i en affär senast? för 2 timmar sedan
Mötte du någon du kände då? nix
Har du nytvättat hår? tvättades i morse.
Vad luktar du nu? jordgubbar
Vad drack du senast? oboy...
Vilken färg har du på dina underkläder nu? underkläder... oj
Vad för kläder har du på dig nu? nattlinne


För eller emot...

långdistansförhållande: svåra, emot
utnyttja någon: emot
självmord: jag förstår det men, emot
tonårsrökning: emot.
att använda droger: emot
köra bil onykter: emot
förhållande mellan homosexuella: helt klart för.
såpoperor: haha.. hm.. emot
dokusåpor: asgarvar... nej, emot

Har du någonsin...
gråtit över en pojke: Ja.
gråtit över en flicka: Ja.
varit i slagsmål: Ja.
blivit arresterad: nej.
ljugit för någon: Ja.


Antal...

gånger ditt hjärta har brustit: 2
skivor du äger: mängder. massor.
gånger ditt namn har varit i tidningen: typ aldrig.
hårstrån du har på kroppen: raka raka...
ärr du har på kroppen: en hel del..
Anser du själv att du är snygg? nej.
Vem är snyggast? David
Har någon varit otrogen mot dig? ja
Hur många på din polarlista har du hånglat med? några
Är du svårflörtad? jag är rättså knepig
När är du född? 22 januari
Vad har du gjort idag? träffat David, tittat på lägenhet.
Vad gjorde du igår kväll? Somnade
Vad vill du helst ha nu? väldigt god ekonomi
Vilket är ditt livsmål? att må bra.
Vad har du för puder? puder??
Har du använt någon hårprodukt? shampoo och balsam.. och gegga om jag leker.
Tycker du om dina grannar? nej
Använder du icq eller msn? msn.
Hur många datorer finns i ditt hus? 2, varav en fungerande
När fick du senast en present? vet inte. något mamma skickade..
Vilken är din favoritfärg? brun, grön, svart, lila, går.
Sämsta färg då? beror på.. orange
Har du blivit hotad via telefon? inte vad jag minns
Har du någon förebild? nej.
Hur många lampor har du i ditt rum? jag har många rum.
Vill du ha barn? sen.. med rätt person.
Hur ofta loggar du in på helgon? varje dag, typ.
Längtar du till din nästa födelsedag? nej
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? nej, bara yngre.
Har du rakat dina ben någon gång? dum fråga.
Vilka språk kan du prata? Svenska
Skulle du vilja ha silikonbröst? nej.
Hur många hål har du i öronen? ett i varje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback