Nervös

Pratade med David igår.
Jag tycker om honom alldeles för mycket.
Han sa något om att det skulle bli jobbigt att jag gick vidare.
Jag förstår inte riktigt. Det var han som inte ville ha mig mer.
Ska inte han bara strunta i mig då?
Mitt hjärta kommer alltid att tillhöra honom, det är ingen tvekan om den saken.
Jag har aldrig varit lyckligare..  David, jag är ledsen att jag inte lyckades visa det.
Det var bara tårarna han märkte.

Ska iväg och jobba nu snart.
Efter det ska jag träffa Hanna.
Nervös.. Jag kommer ju inte att våga prata, som vanligt.
Uh.. men jag ser fram emot att träffa henne.

Lekte med håret igår.
Fläckvis ser det ut som jag vill.
Men mest liknar det en peruk.
Ska nog göra om det en gång... eller så får det vara.
Hm.. tänkte färga topparna rosa, får se hur det blir med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback