Nytt läge?

David följde med och tittade på lägenhet.
De var super fin, ligger bra. Men saknar balkong.. och är 1000:- dyrare.
Och inget badkar.. och gammal spis.
Men så fin.

Efter det tyckte han att jag kunde följa honom till stan, vilket jag tyckte lät som en bra idee.
Han gör mig glad.
Sen åkte vi hem till honom.

Det var meningen att jag skulle träffa Ingemar senare på kvällen, men jag mår inget vidare nu.
Så jag var elak och drog mig ur.
Ätit jordgubbar och druckit oboy istället.

Jag är så rädd för hur saker och ting kommer att kännas.
Märkbart överkännslig redan.
Jag är så glad för alla som hjälper mig att må bra. Tack.

I mon ska jag försöka jobba, kan inte låta det va bara för att trista saker händer.
Behöver den sabla lönen.


Det tycks inte bli något sthlm >_<
Besviken
David får passa sig så jag inte kidnappar honom för att få komma iväg dit. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback