sånnadära frågor, tidsfördriv.

Namn:
Paulina
Senaste impulsköp:
mjukis gris
Bästa promenad:
med David runt halva västerås
Äter lyxmiddag på:
choys garden eller tabazco
Favoritgata:
vintergatan
Bästa förfestmusiken:
något glatt, med bas
Reser helst till:
Barcelona
En bra gå bort-present:
kramar
Favoritlyxartikel:
mobilen
Älsklingsljud:
vatten kluckande
Favoritprodukt på apoteket:
p-piller
Favvosajt:
king.com  haha...
Här bjuder jag mamma på middag:
det har nog inte hänt..
Fikar gärna på:
global
Favoritfärg:
svart,brun,lila,grön,grå
Favvoskor:
converse
Klädkonto per månad:
0:- men ibland får man lov att fuska lite
Mest överskattade affär:
JC
Mode jag aldrig vill se igen:
jazzbyxan haha... eller nej, jazzbyxor med fastsydd kjol och buffaloskor. 
Bästa fyllekäket:
nötter
Dansar helst till:
musik
Senast gnolade:
jag är en vampyr . markus K
Bästa diktsamlingen:
INils Ferlins... kanske?


FÖRSTA.
första bästa kompis: Ella
första jobb: blomsterflickan (om man inte ska räkna sommarjobb, då var det ledsagare)
första onlinenick:  Zippy
första inhandlade skiva: oj. vet inte. jag har massor med skivor. den första jag köpte själv.. googoodolls?
första förälskelse: Johan S
första begravning: min gammel farmor  Signe. sakna
första piercing/tatuering: inga...
första stora resa: rhodos.


SENASTE.
senaste stora? bilresa: Öland
senaste stora? bussresa: västerås
senaste sedda film: casanova
senaste dryck: apelsin juice
senaste mat: stekta nudlar och wook.
senaste telefonsamtal: David
senaste tv-program: Nyheterna
senaste dusch: alldeles strax
senaste skor: svarta med kilklack
senaste skiva spelad: Markus Krunegård
senaste inköp: potatis
senaste irritation: klåda
senaste läsk: festis jordgubb
senaste glass: på restuarang
senaste skjortan du haft på dig: skjorta... svart eller grön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback