Boktips II

Jag har tidigare tipsat om boken "Hål i huvudet" av Jenny Jägerfeldt.
Efter att jag hade läst den boken vaknade mitt sug efter böcker.
Först lånade jag "Hon, han och älskarinnan", jag tröttnade efter några sidor, storyn är bra men sättet den är skriven på får mig att vilja kräkas.
Jag har inte ens kommit till hälften än. Och snart ska den lämnas tillbaka.

Bokrean gör mig alltid sugen och jag hittade en del böcker.
Jag valde tveksamt en bok som heter "Jenny S". Den såg inte vidare intessant ut.
Jag läste vad olika tidningar tyckt om den och någon sa att man inte kunde lägga den ifrån sig. Jag skrattade lite för mig själv.
Jag är fröken expert på att lägga ifrån mig halv lästa böcker.
"Jenny S" visade sig vara en helt underbar bok, och det var sant, man kan inte lägga den ifrån sig.
I morse tog Denise Rudbergs bok slut.
Abstinens. Ingen av de andra böckerna jag har verkar lika intressant.
Kikade i bokhandlarna (pappa säger att det heter en bokhandel, flera boklådor. Jag tycker det låter så fel) och fick syn på en bok som heter "Matilde". Fick för mig att det var en fristående fortsättning och så fick den följa med mig hem.
.vinkahejdåtilllönen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback