Färdig

image49Nu har jag fixat klart godiset.
Det blev lite väl sött. Men de ser iallafall ut som jag hade tänkt, nästan...
Så Johan, det blev nog lite Akane över det hela.
Men jag tänker ge David godiset endå. Tanken som räknas väll?               \(^o^)/

Post!..
åh.. räkning från mimer. Så trevligt.
Suck.

När får man lön den här månaden då?
Emma sa 26:e, men jag har för mig att hon och jag inte alls får på samma gång.
20:e idag, bara ett litet tag kvar, sen betalar jag räkningarna...
Fy vad jag behöver bättre lön och mer jobb.

Jag är så orolig att jag ska behöva sluta rida, jag vägrar.
Jag ska rida, hellre hemlös än hästlös.
Sådetså.




Kommentarer
Postat av: jenny

ja fy fan vad det är dyrt med häst, men säger som du.. hästen är det sista jag gör mig av med..bor hellre i stallet isf!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback