Laura

Idag fick jag fröken bångstyrig. Laura.
Dina skulle inte gå på någon lektion, inte Eddie eller MissElina heller.
Så jag valde Laura. Aldrig haft henne förr.
Hon var envis, istället för att trava när jag drev på så tvärnitade hon och började snurra runt istället.
Envis.
Ioförsig var det kul med utmaning, men hennes galopp var inte speciellt bekväm.
Jag gillar Dina mest av alla i stallet.

När jag skule hem efter teorin hade det blitt punka på cykeln.
Tusan, jag och David som pumpat och grejat. >_<
Ringde till finaste D och han sa att jag kunde lämna cykeln hos honom. Vilket jag gjorde.
Det är synd att han är så allergisk.

Nu är jag ny duschad. Bort med all häst som fastnat på mig.
Allergier är irriterande.
Jag vill stinka häst hela tiden. Haha... men jag blir så snorig av det .

Kan man vaccinera sig mot allergi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback