p3 svea

Imperiet.
Tusan. Jag skulle gifta mig med Thåström, hur gammal och skabbig han än var.
Regina Lund var lite mer i hans smak.
^^
Jag har sett honom live och det tänker jag skryta med tills jag dör.


David pluggar, men han hann med mig en sväng också.
Fint, jag avskyr att sova utan honom, men jag vill att han ska kunna må gott inför tentan.
Ingen pilurig Paulina som håller honom kvar i sängen hela dagen.

Varför lyssnar jag inte på imperiet längre?
De var ju bra..

Lönebesked idag.
Bättre än väntat, jag kan betala mina räkningar. Om jag skippar alfa.
Det känns bra.
Men jag har inget att leva av, och maten är slut. Så det blir fortfarande en väldigt intressant månad.
Vi kan ha en gissningstävling.
När slutar jag fungera.
Ingen mat, ingen medicin.
Yes. Bättre än väntat.

Hur byter man fack. Kommunal är ju biligare än cp-alfa (förlåt alla cpn för att jag använder cp som skällsord.Förresten säger man väl inte att folk är cp längre?)



På lördag ska jag hoppa.
Det och David ser jag fram emot.

Irf vill ha med mig på bio.
Vi får se. Det känns läskigt.

Kommentarer
Postat av: Lina

hm, bakgrunden är bara en färg som jag har lagt dit, inget märkvärdigt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback