Tovor och trassel

Jag har jobbat upp alla timmar hos de flesta brukarna..
Så jag blev ledig idag.
Det är lite små trist när alla andra jobbar eller är i skolan.
Men jag behöver vara för mig själv ibland, jag antar att jag får passa på nu.

Mitt hår är tovigare än någonsin.
Jag fattar inte.. jag dränker det i balsam och borstar det med balsam, ändå ser jag ut som en trasselsudd.
Ioförsig trivs jag med det.
Tressel och tovor, det är jag det.

Idag ska man äta våfflor.
Jag och David skulle ta det nästa vecka istället när han är klar med tentan.
Jag hoppas det går bra för honom.

Vackra Magda hörde av sig idag.
Hon saknade kontakten, vilket även jag gör.
Brevväxlandet ska börja igen. Det känns bra.
Jag saknar henne massor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback