Uppdatering.

Jag har inte skrivit på ett tag.
Hm..
Varit upptagen. (^.^)

Jag mår gott.
Jag älskar min vackra David. Allt vi gör tillsammans.

Jag vet att allt kommer att fungera.
Bara jag pratar om min nervositet.


Systeryster var förbi en jätte snabbis för ett tag sedan.
Det var skönt att se henne. Jag saknar både henne och Sofia massor.


I lördags hände en toppen grej.
Jag hoppade med Dina!
Jag har hoppat!  Lalala...  .Paulinadansarruntsomentok.

Det var inte meningen att vi skulle få hoppa på riktigt, bara hinder på kanske 10cm. Hästarna kan trava över det.
Men nu blev det väl iallafall knähöjd, inget högt, men vad spelar det för roll. Jag har hoppat och jag hade Dina.

Jag vill vara dinas skötare.
Hälst av allt ägare. Hon är så underbar och jag mår så bra när jag pysslar med henne.
Min lilla goa tjej. Okej, min goa enorma tjej då..

I sommar kanske David kan komma och fota, om vi rider utomhus.
Det skulle vara så kul att ha kort på min häst (mmm..) och mig tillsammans.


I övrigt då?
Tja, kaos på psyk.
Jobbat alldeles för få timmar i februari så lönen kommer att vara skit.
Jag måste få ihop pengar till stallräkningen.
Lönen jag fick nu är slut.
Räkningarna åt upp den.
Jag mår skit för det här, blir stressad. Har kikat efter andra jobb.
Gärna som kan kombineras med det jag har nu, för jag vill inte sluta med det här, men jag vill kuna leva.
David oroar sig ständigt för hur jag ska klara mig.
Det är jobbigt, jag vill inte att han ska behöva tänka på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback