Boktips V

Åter igen en bok av Denise Rudberg.
(Den andra boken mamma skickade, tack ännu en gång.)

Storlek 37.
Fortfarande överklass snobberier. Men underhållande.
I förbifarten får man veta hur de gått för några karaktärer som var med i Väninnan.
Det är en av sakerna jag gillar med Denise, jag vill ju veta hur det går för dem.

Den här gången är det en tjej som slit mellan sitt liv i Sverige, där hon arbetar och låter bli att vara för snobbig, och sitt liv i New York, där hela hennes familj finns och alla är överklass.

Jag gillade den här boken också.
Den gav inget, förutom underhållning.
Vill man ha mer så bör man nog vända sig någon annanstans.

Det ska dock erkännas att jag tycker att Jenny S är den bästa bok hon skrivit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback