(>.<)

Stack till biblioteket.
Lånade några serie böcker, ingen av dem var speciellt bra.
Jag blev besviken.  Speciellt på The Sandman. Trodde ju att det skulle handla om Jon Blund och hans bror döden.
Men nej då. Inte ens i närheten.
Och dum som jag var tittade jag inte igenom seriena innan jag lånade dem. >_<

Träffade Martin.
Eller, jag såg att han ringt och jag tvingade mig själv att våga ringa upp.
Jag avskyr min feghet.
Jag viste inte riktigt om jag verkligen borde träffa honom, kände mig lite för negg, men till sist kom vi fram till att vi skulle ses en halvtimme senare.
Jag började små läsa en av serierna, som sög och lämnade genast tillbaka den.
Längre kom jag inte.
Blev lite nervös när han kom men han är lätt att prata med. Ok, lättare än många andra.
Vi promenerade i några timmar, och hamnade hos mig. Fy fan vad jag skämdes. Jäkla stök.
Sen hamnade vi hos honom. Han bor fint.

Väl hemma igen började jag läsa resten av serierna.
Booooring!
Nu är det bara en bok som återstår. Jag har inte vågat öppna den.
Det får bli ikväll. Guldkompassen. Tack för tipset Johan.


Jag fattar inte varför jag är så trött nu.


Jag tänker på David hela tiden. Saknar honom så förbannat mycket.
Det måste fungera.
Fuck.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback