galenskaper

Jag ska till biblioteket idag.
Jag tänker läsa tills jag spyr.

Ska leta på guldkompassen som Johan tipsat om.
Sedan ska jag leta på serien om The sandman av Neil Gaiman.
Jag hoppas den handlar om det jag vill och tror att den handlar om

Minns att jag läste någont av HC.Andersen om Jon Blund.
Jon Bluds bror heter ochså Jon Blund, men han kallas också för döden.
Jag älskade den sagan. (Ja, Jon, inte John.. )

Igårkväll efter den galna språngmarchen messade jag Martin och undrade om han hade lust att ses idag.
Det verkar som han hade det.
Men när jag fick svaret blev jag så nervös. Men jag måste ta tag i mig själv. Mina brukare ska bort idag så jag kan inte jobba, jag kan inte bara sitta inne längre.
Om jag ska börja må bra behöver jag nog tvinga ut mig själv lite.. även om det regnar.

David ringde igår, pratade.
Skulle höras i helgen igen.
Jag saknar honom.

Ska väl trycka i mig lite käk och sedan blir det nog sms biljett för första gången.
Det regnar och jag saknar ork.

Imorgon är det iallafall stallet.
Det ska bli skönt. Jag får välja först i mon, så om inte min älskade Dina är halt så får jag henne.
Sist hade jag Serenad och innan henne hade jag Greta.

                      <--- Greta 



              Serenad ---->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback