Iron Man

Var iväg med Irf och såg Iron Man.
Den var super bra.
Fy tusan, jag skäms för det... inget direkt djup eller så.
Men underhållande, spännande. En riktig hjälte film. Mycket bättre än de flesta hjälte filmer jag sett.

Den är värd att se, faktiskt.


Jag önskar David hade velat se den, saknar honom oerhört mycket.
Uh.

Jag borde kanske äta något. Hatar att laga mat när jag är själv. Irf tyckte jag kunde äta tachos hos hans familj i mon. Det känns inte som en bra ide.
Inte direkt på umgås med folk humör.

Psyk om en vecka.

Äh, jag går och sover. I mon blir det förhoppningsvis en bra dag.
Undrar om vi får rida ut igen eller om vi ska hoppa. Vi kanske har vanlig lektion..
Det blir nog med Lotta iallafall.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback