Kaos

Det är kaos med allt just nu.
Jag vet inte riktigt vart jag ska hitta lugnet.

Vi pratade igårkväll. Han gav mig ännu mer hopp.
Förvirrande.
Men jag är rädd att det släcks i morgon.
Förhoppningsvis inte, men jag kanske kan få bli säker. På något bra.

Det känns som om allt suger väldigt mycket just nu.

Efter jag läst det Johan skrivit pratade jag med Emma.
Hon sa att han kommer att skriva igen, vilket jag hoppas.
Hon hade fått ett svar på sitt brev till Calles mamma.
Hon läste det för mig och började gråta.
Det är så konstigt. För mindre än ett årsedan sågs vi på peace and love.
Han var en av Emmas bästa vänner. Några veckor senade fick han en hjärnblödning på sin födelsedag, låg i koma sen dog han.
Jag fattar inte hur det kan bli så, och speciellt inte varför det ska hända bra människor.

Nej, jag mår inget vidare nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback