Hoppning

Igår beställde jag biljetter upp till Sandviken. Till mig och David.
Jag ser fram emot det.
David vill som vanligt inte ha någon julklapp, det känns lite trist. Jag vet precis vad jag skulle ge honom... Lätt.

Pluggar på.. men det känns segt.

Jag förstår inte hur David orkar plugga så intensivt som han gör.


Idag var det hoppning. Magont. Vill inte trilla.
Jag fick Dina, vilket kändes bra. Jag känner mig trygg på henne. Min kära lilla häst.
Vi hoppade bana med 4 hinder. Det gick super bra.

I mon är det första advent. Är bjuden på adventsfika på ett utav hemmen jag har brukare.
Skulle vara trevligt, men jag är bjuden till Davids mamma också, och det är trevlig det med. Föredrar att vara med David.
Yeyh.

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan gumman, låter som om allt är prima liv för dig, det känns väldigt skönt att läsa. jag tycker att det är så roligt att du har din ridning att se fram emot en gång i veckan. vad kul att du kommer upp till jul, jag och håkan lämnar vovvarna hemma så inte du och emma börjar snora direkt för då blir det ingen rolig jul. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns- ja, det gör vi ju till jul. nu ska jag fortsätta min bakning. puss och kram älskar dig hejdå!

2008-11-30 @ 10:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback