Hoppning

Idag var det dags för hoppning igen. Äntligen fick jag Dina.None
Och det var ju tur det, för sist jag hoppade så trillade jag ju av... det var skönt att ha en häst jag trivs bra med.

Jag bokade in mig på dressyrkurs också. Det känns spännande. Får se hur det blir.
Det skulle hålla på i två dagar, över nyår (lite dumt kanske). Men jag tror nog att det ska gå bra.
Har jag ork så hinner jag väl träffa David och fira lite också... ^^


Nästa vecka har jag tydligen prov i kommunikation.
magont!






Kommentarer
Postat av: mamma

vad härligt det är att läsa att du verkar ha så roligt med ridningen. det är bra att du sysslar med något som du tycker om. vad spännande med dressyrkurs. ser fram emot när du kommer hit till sandviken nästa gång, sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå!

2008-11-02 @ 09:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback