Liv

Jag gör så gott jag kan för att komma ikapp i skolan.
Det är jobbigt och jag är rädd för att stressen ska bli för stor, jag vet ju hur det blev med det förut.

Saker och ting har varit helt otroligt jobbiga, men idag mår jag bra.
I söndags träffade jag sötaste Hanna. Somvanligt när jag träffar nytt folk var jag pinsamt blyg, men hon var super go.
Hon fick mig att tänka på annat.

Igår kväll ringde finaste D.
Han ville ses. Jag blev nervös.. vände och vred på hans ord på väg hem till honom.
Men det var fint att träffa honom. Jag är så galet kär i honom.
Fina fina D.

Nu ska jag försöka hinna med att köpa lite julisar, jag vet på ett ungefär vad jag ska ha. Efter det bär det av till psyk, sen hem och slänga i mig mat och där efter blir deet stallet.
Det känns lite läskigt, rida med en annan grupp, en som ridit längre. Jag hoppas det går bra och jag hoppas jag frå Prancer eller Dina.


Sabla dåligt väder.


Älskade Magda, jag hoppas du har det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback