PluggPlugg

Jag är så trött. Sitter och pluggar.
Kör fast emellanåt.
Funderar på att ta med datorn till biblioteket och sitta där och plugga. Men jag vet inte om jag skulle kunna koncentrera mig.

Stakars David har blitt sjuk. Synd, jag hade velat härja med honom. Haha..

Igår var det halva priset på en fin kappa på HM. Jag köpte den, den är lite stor.. men då kan jag ju ha varma kläder under.
Fixade en data väska också. Billigare än de jag tittat på tidigare. Skönt det.

Snart är det jul, jag och David planerar vår mat.
Hoppas det blir lika trevligt som förra året.

Kommentarer
Postat av: fia

fan va mysigt att plugga med datorn på bibloteket. Jag tror man kan koncentrera sig bättre då,bara för att man då känner sig lite viktigare :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback