AjAj..

Idag var det dags för hoppning. Vilket jag inte hade en aning om, var fjärde vecka.. trodde det skulle bli nästa gång.
Nåväl, jag kunde inte ta Dina idag så jag valde Eddie.
Igår kunde jag säga att jag aldrigt trillat av en häst, idag kan jag inte säga det.
Det gör förbanat ont.
Söta David har pysslat om mig under kvällen.

Mormor ringde mig igår och berättade att "morfar trillat av.." ("pinn", hann jag tänka... panik) "..stegen" fortsatte mormor, han hade gjort sig ordentligt illa, men nu var han på bättringsvägen. Skönt att höra..

Det är läskigt hur utanför jag känner mig ibland, det känns som om jag får veta allt sist, eller inte ens det.
Det ska erkännas att jag inte ringer till andra än David och mina systrar, men jag vil liksom inte störa någon..

Kommentarer
Postat av: fia ;)

mig kan du alltid ringa till det vet du :)

älskar dej underbara syster

Postat av: mamma

gumman, då. du kan alltid ringa det vet du. vi saknar dig häruppe. hoppas att du inte gjorde dig alltför illa när du trillade av hästen. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå.

2008-10-05 @ 09:32:44
Postat av: panncentralen

jasså paulina, vad vi har fått för information så har du ju faktiskt skadat dig en gång under hästhoppning en gång tidigare. det hände visst i källaren på gamla panncentralen i norrsätra- sandviken. har för mig att du bröt din ena arm på två ställen. där kan vi snacka om ajajajajajaj!!!!!

2008-10-12 @ 13:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback