Insperation/Desperation

Stackars David får ut för alla mina kaotiska känslor.
Det är uppenbart att jag behöver någon jag kan lita på lika mycket som jag litaqr på honom, som jag kan ringa när jag mår så.
Någon att kräkas ut allt på när jag behöver, så inte Davids och mitt förhållande tar stryk.
Han är underbar och jag vill inte bete mig så här.
Jag fattar inte vad som händer. Fina fina David... du ska inte ta all min ångest.
Måste komma på hur jag ska ta hand om mig själv för att må bra. Jag kanske kan ringa någon på psyk eller något.
 Marita nästa gång.

Köpte material till fler tvålar. Det var ganska enkelt att göra dem sist, så jag försöker igen.
Fast med färg denna gång.
Har även hittat andra grejer att pyssla med, får se hur det går.

Jag har massor att göra. Så stressad.
Orkar inte ta tag i något just nu. Jag borde göra det, men jag pysslar bara. Leker med min nya dator och springer och fixar medicin. I mon ska jag iaf jobba.
Onsdag måste jag plugga... torsdag.. jobb, borde va i skolan.. fuck fuck fuck.
Nåja.

Den här jäkla stressen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback