medial vägleding

Jag var på mässan idag.
En virrig upplevelse. Kom dit en timme efter att det öppnat. Det kostade 20:- att komma in, men man fick en fin slipad sten.
Inne i lokalen fanns olika aktiviteter. Bland annat aura fotografering, jag hade mer än gärna gjort det om det var gratis eller om jag fått med mig min aura bild hem. Jag lät alltså bli.
Lyssnade på en föreläsning om body talk. Bull shit enligt mig.
Många verkade vara tveksamma så hon erbjöd att visa på någon. Ingen sa något så jag reste mig upp och sa att hon kunde ta mig.
När jag satt framför de andra var det svårt att hålla sig för skratt. Det var ju så fånigt.
Hon pratade med min kropp genom min arm. Min kropp sa att den hade problem med en körtel, så då la hon hande på min mage. En dam i publiken påpekade att just den där körteln satt ju i halsen.
Damen som pratade med min kropp sa "oj, ja men alltså.. jag menade ju den här i magen, jag har inte fel. Kroppen menade den här."
Paulina kväver en fnissning... fy sjutton. Nä, det där var inget för mig.

Nåja.. lite knäpp är jag väl. En tjej fick lov att läsa sina tarot kort för mig.
Mycket stämde.. läskigt. Får se hur rätt hon hade om framtiden.

Min tre räkning är äckel hög...

Kommentarer
Postat av: mamma

intressant. det måste har varit en härlig upplevelse för dig. skönt att du är online igen för jag har saknat att kunna läsa din blogg. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå!

2008-10-28 @ 13:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback