Nytt

Vem skrev inlägget om panncentralen. Ella eller mamma?

Nåväl, här sitter jag med en ny dator. Fin är den.. jag hoppas det kommmer att gå bra med den här. Den förra ville ju inte veta av mig mer.
Och jag vill ju inte veta av den heller.

Skolan går inget vidare just nu känns det som, det är mycket som ligger och väntar på att bli gjort.
Högar är aldrig roliga att ta sig igenom.

Emma, spat är dyrare än vad jag hade för mig. >_<
Kan kolla upp spa här i västerås istället. mjäk.

I mon är det stallet, efter det kanske jag lyckas sno åt mig lite av Davids uppmärksamhet. Han pluggar duktigt.

Pappa kommer att skrota bilen.. jag hade hoppats att han kunde vänta tills efter jul, nu har jag inte råd att ta den. LEDSEN!

Kommentarer
Postat av: mamma

vad roligt att du skaffat dig en ny dator, har saknat din blogg. ja, det verkar vara mycket för dig just nu, men stressa inte ihjäl dig, stanna upp och andas oxå. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå!

2008-10-25 @ 11:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback