I allt kaos

David hjälper mig igenom kaoset.
Kännslor, rädslan.
Han gör mig glad.

Fick tid till nya prover. Bra.. eller.. jag fick veta varöfr jag inte fått någon tid tidigare.
Lättad över att det är avklarat. Nu ska jag bara vänta, och en månad till lär jag väl klara av.

Skriv säger de till mig, skriv.
Ja, det sak jag. Eller, jag gör det. Det är bara det att det står stila nu.
Tänk om jag kunde få skriva en bok, bli författare som min lärare tyckte jag skule bli.
Haha..

Jag har köpt spore till mobilen. Lovely, tjatar på vackra D att han ska skaffa det till datorn.. får se hur det blir med det.


Blivit erbjuden en lägenhet, närmare David, stallet och jobben.
Den är mindre, men bättre planerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback