Saaben är min!

Pappa lät lite osäker när han berättade det.
Att jag kan få ta Saaben, men han är emot det, det var egentligen Titti som tyckte att jag borde få den.
Jag är skit glad, klart jag vil ha den!
Den tog mig och David till öland förra sommaren.  Jag vill ha den.
Det knepiga är om jag verkligen har råd med den. David har sagt att han kan hjälpa mig att räkna på det.
Goa David.

Jag fick pappa att lova att inte skrota den.
Herre jävla gud, en bil. En skrotig avställd Saab. Klart som fan att jag vill ha den!

Haha... fan vad kul.
Pappa rabblade upp felen med den.. jag lyssnade och tänkte att det där ska jag nog kunna grejja.
Det blir as dyrt. Trist, men tänk... en hel bil. Min bil.
Tjoho.

Skäll inte på mig sen, sa han.
Nejdå. Tar jag den får jag skylla mig själv.

Några tips på vad jag ska tänka på?

Kommentarer
Postat av: mamma

hahahaha, skiiiitkul att du får ta stefans gamla saab. du behöver ju inte fixa och dona med allt på en gång, kanske känner du och david någon som kan fixa med bilar så får du det billigare än om du lämnar in bilen till en verkstad. jag är jätteglad för din skull. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå.

2008-09-03 @ 05:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback