Wall-E

Jag och David var och såg Wall-E igår. Den var jätte mysig.
Lite läskig också.. med tanke på deras framtids syn.
Vi blev tvugna att se den svenska veriationen för sf här i västerås tycker det är roligare att visa dubbat.
(sug)
Det gjorde visserligen inte så mycket, det var inte så jätte mycket prat i filmen.
Den var toppen, rolig och söt.
Innan filmen visades en kortfilm, den var super kul. Och grym.

Finaste D och jag tog sällskap hem till honom, bakade pizza och tittade på Earl.
Jag blev som vanligt jätte trött och jag ska ha sagt knäppa saker i natt.
David tyckte att jag var söt.. oh.


I söndags var jag och David ut och åt med hans föräldrar, trevligt. Sedan åkte vi till Ikea.
När David och jag stod och rotade blant täcken fick jag syn på någon jag kände igen. Hanna.
Oh, våga hejja eller inte, heja, inte , heja, inte
"David, kom. Jag vill säga hej till Hanna"
"Vem?"
Jag är otroligt nervig av mig, men jag tänkte att det kunde vara kul att säga hej på riktigt.
Söt var hon. ^^

I lördags var det stallet som gällde.
Über kul.
Fick Dina. Tråkiga ridläraren som daltat med oss var mycekt rolöigare den här gången. jag tycker fortfarande att Lotta är bäst, men jag gillade reserven den här dagen. Vi fick göra roliga balansövningar. Stå i lätt sitts, släppa ena handen, byta hand, släppa båda. Först i skritt sedan i trav. Kul.
Sen fick vi hoppa. Fy vad jag gillar det. Och det gick ju riktigt bra den här gången. Toppen.

Ska fixa böcker nu, eller.. jag vet inte.
Jag är hungrig, men det finns inte en chans att jag hinner hem och äta.

Tusan, jag trodde inte jag skulle komma in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback