Barn och slag i hjärtat

Jag åkte till Stockholm och träffade Andreas och Tash.
Hade det jätte trevlig. nervöst att träffa nytt folk men Tash var gullig.

Det blev två snabba svängar på stan. Jag blev grymt förvånad när jag kände igen mig.

Är det något ställe jag har svårt med så är det stockholm. Ett enda virr varr.

När vi skulle tillbaka till Västerås fick vi med oss en söt liten gosse.
Vidde, Andreas systerson.
Förlde med dem och träffade Stefan. Promenad hem till fina D efteråt.
Kallt.

Morgonen blev fruktansvärd.
Vi myste och pratade lite. Han undrade om min känslor, om jag gjorde så med andra.
Nej.
Han då?
Så kom det fram. Han hade kännt för en tjej i höstas. Varför inte mer? För nu sågs de inte längre.
Helt plötsligt står jag där igen, lurad.
Det hade inte hänt något.
Nähä... okej.
Vi pratade. Han grät. Jag var avslagen. Inget.
Åkte till stallet. Pratade mer.
Det kändes lite bättre.

Idag åkte Andreas och Vidde tillbaka till Stockholm.
Jag hade hoppats på att träffa D, men han hade ingen lust.


Flytten närmar sig med stormsteg och jag komer inte ha råd.
Finns det någon vänlig själ som kan låna mig 1000:-???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback