Ensam

Jag har lämnat bort mina älsklingar.
Jag tror och hoppas att de kommer till ettt bra hem. Jag saknar dem, men det blir nog bäst för alla på det här sättet.

Det känns märkligt, jag har haft råttor i 6 år och nu har jag inte det mer. Tomt och ensamt.
Trsit. Men bra, skulle jag tro.

Malin och jag var på Hellström, jag fick hennes mammas biljett.
Tack så mycket. TACK.
Jag hade jätte trevligt.

Jag har börjat läsa en bok av Anna Jörgensdotter. Änglarnas syster heter den.Se hela bilden
Så förbannat bra bok.
Med finns ett soundtrack, med bland andra Mathias Åberg. Han var praktikant i min klass när jag gick i fyran.
Jag var så förbannat kär i honom. Haha.. och han sjunger så bra.
Aja, boken är helt grymt underbar. ^^


Söta David och jag har haft det så himmla fint.
Jag älskar honom så vansinnigt mycket.

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. ja du har verkligen tagit ett beslut som jag vet har tagit hårt på dig, jag vet ju att du gillar dina råttor så otroligt mycket, men på grund av flera omständigheter så är det ett bra beslut du har tagit. hörde att pappa och rikard ska hjälpa dig med flytten i helgen som kommer, sitter och hoppas att du ska följa med dom upp en sväng, men det kanske inte funkar för dig. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå!

2009-02-25 @ 16:55:36
Postat av: Sandra

Åh vad hemskt med råttorna ):

Jag gjorde mig av med mina älskade söta rara marsvin i höstas och det är fortfarande jobbigt när jag kommer att tänka på det ):

Postat av: fia

Det var ett bra beslut du tog palle. Förstår att det känns jobbigt. Älskar dej syster !

2009-02-26 @ 09:26:37
URL: http://shakemyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback