Långt ifrån klar

Sitter och funderar på om jag ska åka hem till Andreas tomma lägenhet.
Jag fick nycklar denna vecka också.
Jag vantrivs i det som är mitt hem för tillfället, längtar så efter flytten.

Pappa och jag pratade, kom fram till att vi ska skjuta upp flytten. Jag har verkligen inte råd och han hade sådan ångest över att få ihop bensinpengar.
För mig blir det kris i vilket fall som häls. 1000:- skulle behövas. Allt skulle lösas. Tillfälligt.

Lyssnar på vackra Laleh.

Buss om 20 minuter. Ska jag ta den?
Vad ska jag dit och göra? Bara slippa sitta hemma och deppa över kära David.

Börjat måla i allt stök. Skönt. Den här är långt ifrån klar.

Kommentarer
Postat av: Nosferateu

Jättefin tavla!!! Bättre än vad jag gör får jag erkänna.

2009-02-02 @ 21:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback