sova sova

Tjaffsigt värre i telefon.
Jag blir ledsen och nervös.

Jag vet att jag inte kan få allt jag vill ha, men jag vet hur jag kan göra för att få en hel del av det.
Det handlar inte om saker.
Mina känslor vill inte, de är kvar där de antagligen blir utan.
Det får vara så, känslor rår man ju som sagt inte för.

Fia, Andreas har WoW konto och jag får spela massor.
Nördigt! Jag är fast.
Hoppas ni två (du och Emma) har det kul ihop. Puss.

Nej nu måste jag sova.. eller kanske läsa lite i den där boken han har. Hm.. vågar jag?

Kommentarer
Postat av: Nosferateu

Vågade du läsa något?

2009-02-03 @ 09:20:58
Postat av: mamma

hejsan, gumman. hoppas att allt är bra med dig. när du kommer upp nästa gång så har du inte en utan två presenter som väntar på dig, bara för att jag tycker om dig. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå!

2009-02-04 @ 14:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback