Va va va??

Han gillar när jag är hos honom.
(^.^) Han sa att vi borde fixa en nyckel hem till honom åt mig.
Va va va??
Jag vet inte vad man ska kalla det vi har. Vi är inte tillsammans längre, om jag har fattat allt rätt.
Det gör ont att tänka på. Men, vi umgås mycket. Vi har det bra.
Vad som är skillnaden vet jag inte riktigt. Rädslan att han försvinner är starkare.
Han säger fina saker till mig, gör mig glad.
De sanaste dagarna har varit helt underbara. (Förutom min sjuka)
Ska hem till honom och bli ompysslad.
Han är så söt, älskade David.

I morgon ska jag få nyckeln till min nya lägenhet.
Får se om jag orkar med något. Vill inte va så här krasslig.
Flunsa trodde Hanna.
Jag hoppas att det är borta i mon, vad det än är. Jag måste jobba.

Kommentarer
Postat av: madde

tycker att du å david ska bli tillsamman igen hann inte ens uppfatta att det var slut :S ni verkar ju göra varandra lyckliga ändå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback