Dagar

Jag älskar David, det är ingen snack om saken.
Men vår relation är svår. Det bästa han vet är att inte bråka med mig.
Han är en underbar kille. Verkligen.

Fortsatt att umgås med Andreas, väntar på att han ska upptäcka hur trist jag egentligen är.
Jag hoppas han inte märker något, jag har grymt kul med honom. Och det är skönt att ha någon att prata med.


Har ringt till csn och sagt ifrån bidraget nu. Vecka 4 slutar jag. Jag vill inte stressa ihjäl mig längre.
Jag orkar bara inte med det.

Ikväll är det let´s dance. David och jag tittade på det tillsammans förr. Idag ville jag va ifred, första kvällen på hela veckan..
Han ville också vara själv.
Jag tror vi ses på söndag iallafall. Fint.
I mon ska jag komma ihåg stallet. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback