du vill inte ha bitterfittan som granne

Jag HATAR mina grannar.
De lyssnar på töntig hiphop musik. Högt.
Bitterfitta som jag är bankar jag i väggen. Du vill inte vara min granne.
Jag vill ha det tyst på natten. På dagarna också, men då har jag iaf överseende.
Okej, det är lördag.
Men det här händer ju varenda jävla kväll. Eller natt.

Jag ringde vakterna en gång. Kände mig jävligt dum, men det blev tyst och skönt. Förutom att tjejen försökte försvara sig när vakten kom. Jag låg i min säng och garvade.
Hon hade bara knackat tillbaka i väggen tidigare.... så vad skulle jag göra?

Ja, jag bor i lägenhet och borde ha överseende med mina grannar. Det har jag så långt det går.
Men när skit musiken dundrar på med högsta volym blir jag sur. Och vem fan slår på musiken på högsta volym 00.15??

Vill ju bara sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback