Fin fint

Ringde till en utav brukarnas hem.
"Du har inte varit här på ett tag"
Det är jobbigt att mötas av det. jag var där förra veckan. Jag är där varje vecka, men det är inte kul när personalen gnäller.
Ibland hittar jag ingen när jag kommer dit, så då gissar jag att de inte vet att jag är där.
Det känns skit. 
Jag är där som jag ska. Sluta tjata.
Jag vill inte mista min brukare, men peronalen där hon bor börjar bli lite väl jobbiga.
Inte kul att jobba så.

Födelsedag idag. ^^
Tjo.. fin lunch med David och hans familj. Fick en almanacka med kort som Kicki tog i stallet.
Fin fint.
Det var länge sedan jag hade en bra födelsedag.

Pappa ville komma nästa helg, men jag bad honom vänta tills jag flyttat. Det ser förjävligt ut här hemma.



Kommentarer
Postat av: madde

kul att du har en blogg å varför har inte jag hittat denna tidigare för :) länkar till dig på min sida så jag hittar lättare :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback