Massor

Det har hänt mycket på senaste tiden.
Galet mycket.

Träffat en toppen vän. Det känns otroligt bra. Tack Andreas.

Först trodde jag att det skulle bli en sån där pinsam lunch på någon timme.
Men när vi skiljdes åt hade det gått 47½ timma. Två fester.
Jag har haft grymt roligt. Så roligt att jag missade stallet. Haha, klantigt.

Jag mår bra.

Fick ett mail från biblioteket. De säger att jag lånat en bok och inte lämnat tillbaka den.
Oro i magen, jag är säker på att jag lämnat igen den. Jag har letat igenom hela lägenheten flera gånger.
Jag minnas ju för tusan när jag lämnade tillbaka den. Åh.
Nåja, om någon får nys om vart "arbetsätt och lärande" boken som jag lånat finns så hör av er.

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. kul att läsa att det händer en hel del positiva saker för dig nu, du får berätta vem andreas är vid senare tillfälle. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå!

2009-01-07 @ 08:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback