rörd

David gav mig en jätte fin pressent.
Vi var på lunch med hans föräldrar, firade hans mor i efterskott.
"Det är ju en till som fyller år snart" sa han och plockade upp ett rosa litet paket och gav det till mig.
Ojoj... pinsamt.
Jag vågade inte öppna den först, sa att jag ville spara den till min riktiga födelsedag.
Efter lite tjat öppnade jag den. En blå ask, och i asken låg en kristall kub. Eller glaskub om man ska va pet noga.
I kuben fanns en älva avbildad.
Jag blev jätte rörd och glad.
Fatta inte att han kom ihåg. (Han glömde min födelsedag förra året >_<)
Och dessutom en älva, jag älskar älvor.



För första gången på flera år känner jag behovet av att få önska mig saker.

. Pressenkort på Ikea
. Ekonomiska bidrag till flytten och stallet
. Fysiska bidrag till flytten
. Lahles nya skiva


Hua, det är så kallt ute nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback