gropen

Det är galet varmt ute.
Igår packade vi in oss i bilen och åkte till gropen för att bada, jag, Mage, Tina och Markus/Mattias(?? usla minne >_<)
Åkte förbi första gropen, antog att det skulle vara fullt där. Andra gropen var smock full och p-vakten (som var polis) lappade bilar för fullt, mitt ute i skogen. Jag vill också lappa bilar.
Vad är det för utbildning jag behöver? Självförsvar delux?
Tredje gropen var man osäker på vart den fanns, men så började man se bilar som stod parkerade väldigt märkligt längs vägen.
En plågsam barfota vandring senare var vi framme.
Det var sjukt skönt i vattnet. Önskar jag kunde hoppa i nu.

Glömde den sabla infektions medicinen igår, men det tycks inte ha gjort så mycket. Jag mår bra idag.
Har tre piller kvar, men jag tror jag struntar i dem. Eller?
Dumt att bli illamående till grönalund.

ska nog gå till coop (öppnar de sju tro) och fixa picknick att ta med.

Mitt hår luktar som Magnus. (^.^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback