kul ^^

Nu har jag flyttat hem.
Iallfall ett tag, det känns lite trist.

Igår var det fest till Ninas ära. Jag gjorde pizza till 6 pers.
När vi mölat i oss kom mer folk och vi hade skit kul.
När jag blitt så där lagomt full (alltså för full för att orka skämmas) satte jag, Anneli och Linda igång att hångla upp varandra. Fy fan så roligt det var, Jocke försökte få va med men det var bara för tjejer.
Söta lilla Nina raggade på Andreas och supersöta Carro ville inte vara med.
Men jag fick en idol bild av henne .Tackar.

Under kvällen ringde han flera gånger, fylle samtal. Jag blev så jävla glad och generad.
Det ska erkännas att jag faktiskt saknar honom.

-så, vet du om du är bisexuell nu då?
jag vill inte påstå att jag är det, alla som försöker vara inne säger att de är det så jag skiter i det.
jag gillar tjejer, men pojkar är bättre. (^.^)

haha, jag minns när mina vänner tjaffsade om vem som var mest bisexuell av dem.
de skulle räkna upp skolans snyggaste. flicka ett: bara pojkar. flicka två "men då är du inte bisexuell"
flicka två räknar sedan upp sin lista:bara pojkar.
bra jobbat tjejer.

Kommentarer
Postat av: madde

haha jag minns att jag raggade på många tjejer speciellt under gymnasietiden men inget roligt ju när man dels inte vet vem som också gillar tjejer och dels blir nobbad hela tiden liksom lättare att få killar.. hade jag haha.. På min lista om de snyggaste killarna under gymnasietiden så hade jag ihop det med typ 4 av dem som jag ville ha. Men det som är bra konstigt är att de snyggase är inte de bästa :) Förutom en av dem då haha.. minns att jag raggat på Jörgens ex också men fan vad man får sota när man går efter utseendet.. Hur blev det med David förrästen fattar nada.. försvann han från bloggen eller är det han som det skrivs om fortfarande? Ni verkade passa. kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback