Melody Club



Fick äntligen se Melody club igen.
Så jälva underbart, dock trist publik och dåligt ljud.
Men Melody Club är Melody Club så jag är glad. Dessutom hade jag världens bästa sällskap. ^^ Magnus.
Jag fattar inte att han följde med, så underbar han är mot mig. Hela tiden.

Idag skulle jag egentligen ha följt med och grilla, men medicinen jag fått mot infektionen gör mig sjukt illamående.
Den ska tas 3ggr om dagen i samband med måltid... omöjlig att komma ihåg.
Jag stack hem till mig innan han åkte iväg med sina vänner. Han sa att han skulle komma hit och pyssla om mig efteråt.
Söto.

Igår gick han till och med med på att åka karusell med mig. Tjohej vad kul det var. ^^
Han gör saker för mig, med mig, som jag aldrig vågat hoppas på hos någon annan.  Jag är så kär i honom.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag såg också spelningen, det var bra tyckte jag (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback