Stödfamilj

Lite besvärad. Hittar inte sladden till mobilen. Vill föra över bilder till datorn.
Nedrigt.
Allt är fortfarande rörigt efter flytten. Har ingen lust att fixa grejor innan de kommer och rustar.

Jag trivs än så länge.

Var på ett informationsmöte om att bli stödfamilj nyligen.
Lät helt fantastiskt.
Jag bestämde mig för att bli det någon gång när jag såg en annons på bussen i sandviken. Jag var väl 16 då.
Just stödfamiljs delen får vänta, det var bra att få info, men jag har inte tid eller platts för det.
Men kontaktfamilj skulle jag gärna bli. Och det lät som att det skulle kunna gå vägen. Jour familj kan jag också tänka mig.
Ska lämna in papper i mon så får vi se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback