suck

till vildingarnas land var en riktigt bra film.


förövrigt är det kaos i mig. jag vill vara go och glad.. vill göra gott. Men det känns som att jag inte lyckas.
Sömnlösa nätter gör mig grinig. Känns som medicinen slutat verka. Borde kanske ringa läkare och fråga.
Är jag beroende nu?
Försöker göra sådant jag gillar. Sticka. Vill måla. Läser. Lyssnar på musik. Ska träna. Vatten aerobic?
Barbara, hjälp mig!

Magnus älskade du, förlåt mitt beteende. Jag orkar inte med mig själv och låter dig ta hand om en grinig odugling.
Fattar inte hur du orkar, men jag är glad att du gör det. Skärper mig. För dig. För oss.






Kommentarer
Postat av: fia

vettengympa är jätteskönt ! det orde du börja med, det är roligt och man märkerinte hur jobbigt edt faktist är för kroppen. :)

puss älskar dej !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback